יש הרבה מאוד אנשים מוכשרים בעולם שלנו, ויש הרבה מאוד חברות שמציעות שירותים מעולים ללקוחות שלהן. אם כך הדברים, איך אפשר להסביר את העובדה שלחברה אחת יש המון לקוחות ויש לה עבודה ללא הפסקה, ואילו לחברות אחרות יש הרבה פחות עבודה והרבה פחות לקוחות? התשובה לכך טמונה, בעיקר, ביכולת הפרסום והשיווק של כל חברה. בימינו, כאשר אנחנו מוקפים בכל כך הרבה טכנולוגיה בכל מקום, בין אם מדובר על טלפונים ניידים, על מחשבים או על כל מדיה אחרת, יש המון דרכים שבהן כל חברה יכולה להחליט לפרסם את עצמה לקהל הלקוחות שלה. אחת הדרכים שבכל פעם מוכיחה את עצמה מחדש, היא על ידי הפקה של סרטי תדמית, כי פשוט אין משהו שמשתווה לסרטי התדמית הנפלאים.
למה הם טובים?
סרטי תדמית הם נפלאים מהרבה מאוד בחינות, ולכן ברור מדוע כל החברות הרציניות לא מוותרות עליהם. ראשית, סרטי התדמית השונים יכולים להגיע לכל מקום, וניתן לצפות בהם על ידי כל אחד מהמכשירים הטכנולוגיים שהקל הרחב משתמש בהם. זה לא משנה אם מדובר על מכשיר טלפון נייד, על מחשב נייד או על כל מכשיר אחר, כי בכל מקרה, אפשר לצפות בסרטי התדמית, כך שהסיבה הראשונה להצלחה של הסרטים האלה, היא למעשה הנוחיות. הסיבה השנייה שהם כל כך גאוניים, היא כי הם מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים להיחשף למה שהחברות השונות מציעות להם, ומבלי שהלקוחות יצטרכו כלל להתאמץ. כאשר הלקוחות יכולים רק לעשות :פליי" ולשמוע ולראות את מה שהחברה מציעה, זה הרבה יותר פשוט עבורם מאשר להתחיל לקרוא ברצינות ובריכוז לגבי פעילותה של חברה כזו או אחרת.
שיווק במקומות אחרים
סרטי תדמית הם נפלאים כי אפשר להשתמש בהם לא רק אונליין, אלא גם כאשר החברה מעבירה הרצאה לגבי הפעילות שלה, או כאשר אנשי החברה מחליטים להשתתף בדוכנים שונים של חברות. סרטי תדמית הם דרך מופלאה לתת ללקוחות הפוטנציאלים את הרושם הראשוני לגבי מה שהחברה יכולה לעשות, לגבי הערכים שלה, ולגבי האנשים שעובדים בה ונותנים שירות לכל הקהל הרחב. את סרטי התדמית יש לעשות בצורה רצינית ומקצועית, כי בהחלט ניתן לראות את ההבדל בין סרטים שנעשו על ידי חברה מקצועית ובין סרטים שנעשו על ידי אדם פרטי בביתו. סרטי התדמית הוכחו בתור כוח שיווקי מעולה, כך שכדאי גם לכם לקדם ככה את החברה שלכם לקהל לקוחות יותר רחב.
לסרט תדמית יש 72% יותר סיכוי להשפיע על החלטה של הלקוח הפוטנציאלי שלכם? יותר מכל חומר שיווקי אחר. כמעט ולא קיים חומר שיווקי אחר שמתקרב לרמת גירוי החושים של הקונה כמו סרטי תדמית. חברה אשר תרצה לנצל את פוטנציאל המכירות שלה ולהגדיל את נתח השוק שלה, תעשה נכון אם תחליט להפיק סרטון בודד או מספר סרטי תדמית. סטודיו 211 http://www.studio211.co.il/